Saturday, April 6, 2013

ТРЧАМ КОН ЦЕЛТА !!!

Денеска на кејот на реката Вардар во Скопје се одржа државно првенство во ПОЛУМАРАТОН !!! На оваа трка зедов и јас учество и го истрчав првиот полумаратон за мене и сум премногу СРЕЌЕН !!!

Како и секоја трка без разлика каква е, јас одам со претходно добро разработен план и анализа на дотогашните тренинзи !!! Овој пат планот беше ваков: првите 10,5 km. или половина од трката да ги истрчам за околу 1 час, а останатиот дел т.е. останатата половина од трката да  ја одработам со + 10 до 15 min. повеќе од првиот дел или тоа би дошло + 01: 15:00 и да финиширам со време од околу 02:15:00 !!!

Жолтиот дрес и црвените шорцеви ги облеков и се наредив на стартната линија и да се разбира стартував...

... се тргна по планот првите тргнав побрзо како и стално и првите 10, 5 km. ги поминав за 58:34 min. немав никакви проблеми, само го работев она што ми беше поставено за задача од самиот себе и бев задоволен од себе си во првиот дел од трката !!!


По измунвањето на 3 от круг од патеката на 1 km. од вртењето или на 1,5 km. се јавија првите кризни моменти за мене :(  првото застанување т.е. одење на патеката и низ главата ми се вртеја некои црни мисли за откажување и повлекување на финиш :( но тоа не се случи стегнав заби и си реков во себе одам до крај па макар и 3 дена трчам ;) Продолжив со намален интензитет на трчање речиси лазев, но тоа е мораше да се оди до крај и да се има конечно време, па и за тоа дојдов во скопје да трчам и да завршам до крај !!!
Причините за моите кризни моменти  ги најдов во моето не правилно распоредување на силата бидејќи тргнав напред мн побрзо и не се штедев, прежешкото време кој сигурно беше некаде околу 23 степени целзиусови си го направи своето, но мислам дека најмногу имав последици од патеката која беше круг од 3.5 km. и за мене беше доста досаден бидејќи 6 пати требаше да се истрча тој еден круг !!!


Продолживме до крај и да ја завршивме патеката и првата полумаратонска трка за мене со време од 02:21:16 и го освоив 72 место од вкупно 93 натпреварувачи. Можам да кажам дека сум задоволен од самиот себеси, сепак ова за мене е нова дисциплина во која се снајдов добро. Пресреќен сум се победив самиот себе и истрчав до крај и прекрасно се чувствувам и се надевам дека добро го претставив мојот клуб ОК ЗЛАТОВРВ !!! 


Морам да ја поздравам и екипата со која заедно учествувавме на оваа трка : Давор и Бојан. Давор си го турна својот личен рекорд во полумаратон.


Честитки и до победниците и државните прваци на Македонија во полумаратон за 2013 г. Кокан во машка конкуренција и Ениса во женска конкуренција и двајцата поставија рекорд на патеката !!! Исто така ги поздравувам организаторите од Маратон Клуб ДЕЛТА - Скопје за прекрасната организација на оваа трка !!!

Спортски поздрав и се гледаме на Скопски Маратон !!!






No comments:

Post a Comment